Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cekilis Destani mercan

es selamü aleyküm dostlar hayirli aksamlar hepinize .
sizlere bir hediye vermek istedim .adil olabilmesi icinde bunu bir soru sorup, dogru cevabi verenler arasinda kura ile  vereyim istedim biliyorsunuz bir cekilisimiz bu aksam di
dogru cevabi bilenler icersinde cekecegim kurada, bir hediye kazanacakdi 1  takipcim .
hediyemi aciklamamistim :) 
resimde görülen bilekligi (izleyicilerimin cogunlu bayan oldugu icin tercih ettim )
bilekligimiz swarovski bir bileklik üzerinde 81 adet swarovski var. 
atl kismi sanirim 52 adet cek kristali 

ve bir benzeri yok cünki bunu yapan kizkardesim kendisi taki ögretmenidir .ve tek özelligi bir yaptigi taki modelini baska kisiye yapmaz .yani kazanan izleyicime özel bir tasarim .
sorumuz Destani mercan pastamizin icinde ne var idi ??
46 kisi cevapladi soruyu ama malesef dogru cevabi bilen cikmadi 
üzgünüm 
ama kararliyim düsündüm ve süreyi uzatmaya karar verdim 19 ocak 2013 saat 20:00  kadar tahminde bulunabilirsiniz .ama bu tahmine yanlizca takipcilerim katilabiliyor 


hepinize cok tesekkür ediyorum 
sevgilerimle 
destani mercan 


bu bildirim icin tekrar güncelledim yazi hakkinizi helal edin 
yarisma kurallari 

takipcim oluyor olmaniz 
bir takipcim bir tahmin hakkinda bulunabilir 
ve yorumlar yarisma sonunda yayinlanacak 
yani icerde birikiyor yorumlariniz 
isterseniz duyurabilirsiniz sayfanizda mecbur degil 



26 Kommentare:

  1. of cok güzel bisey bu ablacim ya

    YanıtlaSil
  2. Biz ödülden vazgeçtik meraktan öldük :)) çağla kestane yada havuç dedi bende portakal düşündüm kız ne bu Allah aşkına hediyeyi ben vereceğim artık sana:)))

    YanıtlaSil
  3. canlarim icinde tahmin olan yorumlarinizi malesef buraya ekleyemiyorum
    kopya cekilmesin diye .
    yayinlanmasini istediginiz yoruma tahmin yazmayin ki yayinlayabileyim ;)
    tahmin yazdiginiz yoruma destani mercanda su var diye yazin kisa olsun benim isimde kolay olsun
    benide düsünün daaaaa :))
    ben yasli bir kadinim gözlerim iyi görmüyor zaten

    YanıtlaSil
  4. Burasi birazdan yikilacak hemen kaciyorum izdiham olacak incecigim ezilebilirim..ama tahminimi de yazacagim,posta uctum!

    YanıtlaSil
  5. :)) İşte şimdi çok daha meraklandım. Tahmincilerin çok olduğunu biliyorum ve bulunamadıysa hala çok çok merak ettim içindekini :) İlgiyle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldiniz safalar getirdiniz.Bizede bir nebzede olsa o atmosferi yaşattınız.Vallahi çok şaşırdım 1 kişi dahi bilememiş.Böylece mutfaktaki durumumuz çıktı ortaya.Bu sefer inşallah bilen olurda bizi kurtarır.

    YanıtlaSil
  7. Tahmin etme hakkımız varsa adından ve renginden çağrışım yaptı MERCAN üzümü diyorum.Başkada birşey gelmiyor aklıma.Yine siz bu hediyeyi veremiyeceksiniz galiba.

    YanıtlaSil
  8. Melek'im s.a. destani mercan pastasında NAR kullanmış olabilirsin diye düşündüm şimdi de :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy hediye de pek güzeeell :) bir tahmin hakkımızın olması ne kötüü :))
    Gözlerini severim senin...
    Sarıldım..

    YanıtlaSil
  10. Ablacım tek bir tahmin hakkımız varmış yeni öğrendim o zaman hakkımı hurmadan yana kullanayım:)
    Sağlıcakla

    YanıtlaSil
  11. destani mercanda : Tatlı patates var...

    YanıtlaSil
  12. bilekliğe bayıldımmm gercekten. bunun benim olmasını isterdim ama sorunun yanıtına dair hiç bir fikrim yok pastanın tatlı oldugunu bilmesem salçalı diyecem o derece yani :) benim olmasa da kimin olursa inşallah güzel günlerde takar kardesininde ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. bal kabağı mı var ki acepp..:)

    YanıtlaSil
  14. Çok şık bir bileklikmiş ablacım. Kazanacak kişi şanslı. Hiç kimsenin bilememiş olmasına güldüm :) neden mi? Ben de diyorum ki çok bilen olmuştur bir tek ben bilememişimdir :)) benden çok varmış desene.. Herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  15. MERHABA
    İÇİNDE KIRMIZI PANCAR YADA TURP OLABİLİRMİ ACABA ? SEVGİLER BETÜL

    YanıtlaSil
  16. ve aleyküm selam

    kazanacak olan şimdiden güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  17. pancar kırmızı pancarla yapıyorsunuz sanırım ana malzeme bu acaba doğrumu cevabım :)ayrıca sitenizin tasarımını çok beğendim maşallah çok güzel paylaşımlarınız var bayıldım ablacığım Allahım yolunuzu açık etsin

    YanıtlaSil
  18. çok güzelmiş bir bilen çıksın yahu bu güzelliği hak eden :)
    tercihin harika ablacım bu arada :)

    YanıtlaSil
  19. cevabımı yoladımmı dogru yerdemı yorum yaptım bılemedım bıdaha buraya yazayım zaten cevabım aynı bence bu pasta pancarlı kırmızı pancar varya tursu yapılan :)) uzun oldu yorumum hakkınızı helal edın allah emanet olun

    YanıtlaSil
  20. sevgili güllihan yorumun geldi
    cevapli yorumlari icerde bekletiyorum arkadasim bilgine
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  21. ne zaman kesinleşecek? merak ediyorum valla cevabı? :)

    YanıtlaSil
  22. oooo daha bir hafta var artik sabirsizlandim ins. bir bilen cikar ya :))

    YanıtlaSil
  23. Merakla bekliyoruz ne var bu pastanın içindeee :D :D
    Yarın akşam mı açıklayacaksınız?

    YanıtlaSil
  24. Destani mercanin icerisinde bal kabagi var

    YanıtlaSil
  25. Ben backnang dan sessiz takipcinizim her gün neler yaptiniz diye merakla takip ediyorum tahminde bulundum bakalim kismetse sevgiler

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle