Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Havuclu kek

malzeme
4 yumurta
1 su bardagi toz seker
1 su bardagi siviyag ( ben yarim sivi yag yarim ceviz yagi kullandim )
2 su bardagi un
4 yemek kasigi hindistancevizi rendesi( kokos )
1 su bardagi tepeleme rendelenmis havuc
1 su bardagi ceviz ici
1 pk kabartma tozu
1pk vanilya sekeri
1 kahve kasigi tarcin
biraz muskatnuss
yapilisi
yumurtayi sekeri vanilyayi köpürünceye kadar cirpin
icine sivi yagi koyup daha sonra  unu kabartma tozunu baharatlari ve havucu ekleyip karistirin. cevizi de ilave edip alufolye ile kaplanmis kalibiniza dökün.
isitilmis 180 derece firinda yaklasik 1 saat pisirin
pisen kekinizi alufolyeden dikkatlice cikarip ,soguyunca üzerine pudra sekeri serpin .
dilimleyerek servis yapin
afiyet olsun

2 Kommentare:

  1. Bende unu dilimleyip üstüne krem şanti sürüyorum,hmm çok leziz oluyor,daha çok kışın yapıyorum):)) kış ayları tombişleme aylarım zaten))) öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. aaaa bunu biliyorum hiç yapmadım ama çok yedim.
    adı ıssız adam kekidir.
    :)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle