Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nohutlu avakado salatasi


lezzetli bir salata .
malzeme
1 büyük haslanmis konserve nohut
1  avakado
1 kücük kirmizi sogan
1 büyük domates
1bag maydanoz

sos malzemesi
1 limon suyu
1 kücük dis sarimsak  ezilmis
4 yemek kasigi zeytinyag
yarim cay kasigi kirmizi toz biber
yarim cay kasigi kimyon
tuz karabiber .
arzu ederseniz biraz pul biber


yapilisi
nohutlari yikayip süzün bir salata kasesinin icine koyun
 sogani ve avakadoyu soyup kücük kücük dograyin hemen yarim limon suyunu sIkin üzerine kararmasin avakado.
 domatesi ve maydanozuda dograyip ekleyin
bir kap icinde sosunu hazirlayip ilave edin biraz bekletin servise hazir

ayriyeten evde varsa mutlaka bir bag roka eklemenizi tavsiye ederim bu salataya
ben dayanamadim  evde roka yokdu sade haliyle resmini ekledim sizlere
ama cok yakisiyor rokayi ihmal etmeyin derim.
avakadonuz olgunlasmis ama iyice yumsamis olmasin
afiyet olsun dualarinizda unutmayin

1 Kommentare:

  1. Salataaa biliyorsun salata delisiyim ama salatada bir mısır birde nohutu yiyemiyorum kabuklu olduğu için mideme dokunuyor ,olsun ben nohutları ayıklarım içinden:) yiycem işye yiyecemm:))

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle